Szombathely
vakbarát facebook google+ youtube rss
Csapatunk
Kapás van című műsor szerkesztő, műsorvezetője
Közösség


Partnereink
NMHH - Magyar Média Mecenatúra Program
Cseh Tamás Program
Evangélikus Missziói Központ - Magyar Evangélikus Rádiómisszió
Szombathelyi Evangélikus Egyházközség
Evangelikus
Szeretetszolgálatért
Reményik Sándor Evangélikus Általános Iskola és Művészeti Iskola
Szombathelyi Evangélikus Diakóniai Központ
Evangélikus Diakónia Magyarország
Készült a Médiatanács támogatásával, a Magyar Média Mecenatúra program keretében.
Szerkesztve: 2015. március 20. |

Sweet Charity

Egy új darab került a Weöres Sándor Színház repertoárjába, mely 1966-ban debütált a Broadwayen és népszerűsége úgy látszik azóta is töretlen. Ez a Sweet Charity, amelyet számos színházban játszottak már sikerrel külföldön és Magyarországon egyaránt. Olyan slágerek fűződnek a darab nevéhez, mint a Momentán vagy a Big Spender. Most itt, Szombathelyen is az 1930-as évek Amerikájában érezhetjük magunkat, a jazz, a swing, a prostitúció, és a megkeseredett emberek világában. Szerencsére mindez nem lesz olyan rémisztő, hiszen ott lesz nekünk az édes Charity.
Sweet Charity

Ki is az a Charity? Nos, ő egy szeretetéhes adakozó, aki – ahogyan ő maga definiálja saját magát – egy „biológiai szociális munkás”. Az ő napjait kísérhetjük végig, miközben bepillantást nyerhetünk abba, hogy milyen az élet a kuplerájban, illetve milyen az élete egy onnan kitörni vágyó lánynak.

Charity valahogy mindig rossz irányba irányítja a szeretetét. Folyton beleszeret azokba, akik kihasználják, míg végül már kénytelenek vagyunk arra gyanakodni, hogy Charity szívének kitárulása egyenes arányban áll leendő csalódásának mértékével. A darab drámáját természetesen egy musicalhoz hűen tompítja, néha már szórakoztatóvá teszi a fantasztikus dalok sokasága. A keserűség ellenére már-már súlytalanná válik a darab, amikor a második felvonás első jelenete be nem gurul egy metrószerelvényen, mellyel megérkezik a hajléktalanokon átlépő hittérítő atya, népes követőtáborával. A jelenet erejének köszönhetően kétségkívül ez a pillanat a darab csúcspontja. A közönség reakciója csak megerősített ebben. A jelenet, amely egyszerre volt látványos, a világunkról sokat eláruló, szórakoztató, groteszk, az eddigi színházélményeim legmaradandóbbja.

A szekták világából szivárog ki végül Oscar, a klausztrofóbiás, szemüveges fiú, akinek esendőségébe, látszólagos jóságába Charity menthetetlenül beleszeret. Az első felvonás tapasztalataiból arra következtethetünk, hogy a szegény lány, aki olyan mértékben megbízik az emberekben, hogy nyugodt szívvel a közönség soraiból kért meg valakit, hogy vigyázzon a bugyijára és a melltartójára, no meg a parókájára, újra pórul jár. Ekkor azonban már olyan közel kerülhet szívünkhöz a naív örömlány, hogy tiszta szívből kívánjuk számára a megérdemelt happy endet.

Amíg azonban a nézősereg szurkol, el ne felejtse a számlaszámot és készítse csak szépen elő az adományokat! Halleluja!

Kiss Martina

Szereplők:
Charity Masina Valentine / Nagy Cili
Oscar Lindquist / Jámbor Nándor e.h.
Pallas / Németh Judit
Gagarina / Fekete Linda
Vittorio Vidal De Palma (a híres filmsztár) / Kenderes Csaba e.h.
Ursula Ekberg (az ő kedvese) / Bálint Éva
Dietrich / Edvi Henrietta e.h.
Rosie / Hartai Petra e.h.
Hermann (a Kánaán lokál tulajdonosa) / Horváth Ákos
Betsy / Ostyola Zsuzsa
Portás (a Pompei Night Klubban) / Avass Attila
Főpincér, a hittérítő atya, Steven / Vass Szilárd
Gyűjtő nő és Angyal / Vlahovics Edit
Johny / Szabó Róbert Endre
Elaine / Németh Gyöngyi

A kupleráj állandó kielégíthetetlen vendégei, A Pompei klub állandó kielégíthetetlen vendégei / Balogh János, Kálmánchelyi Zoltán
Hittérítők és még nagyon sok szerepben, sok minden... / Matusek Attila
Városlakók, kurvák és egyebek / Hajdu Anita, Balogh Fanni, Kendik Péter, Móri Csaba, Vágási István

Zenekar:
Zongora: Maronics Ferenc / Wolford Benjamin
Dob: Kovacsics György
Basszusgitár: Kovács Attila
Trombita: Németh Imre
Szaxofon: Hotzi Ferenc / Hotzi Péter

Díszlettervező: Horesnyi Balázs
Jelmeztervező: Pilinyi Márta
Dramaturg: Ari-Nagy Barbara
Koreográfus: Bodor Johanna
Zenei vezető: Döme Zsolt
Korrepetítor: Falusi Anikó
Koreográfusasszisztens: Hajdu Anita
Kellékes: Nagy Kornél
Ügyelő: Kovács Zsu
Rendezőasszisztens: M. Kapornaki Rita
Rendező: Béres Attila

Bemutató: 2015. március 20. 19 óra, Nagyszínpad

Sweet Charity

Egy új darab került a Weöres Sándor Színház repertoárjába, mely 1966-ban debütált a Broadwayen és népszerűsége úgy látszik azóta is töretlen. Ez a Sweet Charity, amelyet számos színházban játszottak már sikerrel külföldön és Magyarországon egyaránt. Olyan slágerek fűződnek a darab nevéhez, mint a Momentán vagy a Big Spender. Most itt, Szombathelyen is az 1930-as évek Amerikájában érezhetjük magunkat, a jazz, a swing, a prostitúció, és a megkeseredett emberek világában. Szerencsére mindez nem lesz olyan rémisztő, hiszen ott lesz nekünk az édes Charity.
Sweet Charity

Ki is az a Charity? Nos, ő egy szeretetéhes adakozó, aki – ahogyan ő maga definiálja saját magát – egy „biológiai szociális munkás”. Az ő napjait kísérhetjük végig, miközben bepillantást nyerhetünk abba, hogy milyen az élet a kuplerájban, illetve milyen az élete egy onnan kitörni vágyó lánynak.

Charity valahogy mindig rossz irányba irányítja a szeretetét. Folyton beleszeret azokba, akik kihasználják, míg végül már kénytelenek vagyunk arra gyanakodni, hogy Charity szívének kitárulása egyenes arányban áll leendő csalódásának mértékével. A darab drámáját természetesen egy musicalhoz hűen tompítja, néha már szórakoztatóvá teszi a fantasztikus dalok sokasága. A keserűség ellenére már-már súlytalanná válik a darab, amikor a második felvonás első jelenete be nem gurul egy metrószerelvényen, mellyel megérkezik a hajléktalanokon átlépő hittérítő atya, népes követőtáborával. A jelenet erejének köszönhetően kétségkívül ez a pillanat a darab csúcspontja. A közönség reakciója csak megerősített ebben. A jelenet, amely egyszerre volt látványos, a világunkról sokat eláruló, szórakoztató, groteszk, az eddigi színházélményeim legmaradandóbbja.

A szekták világából szivárog ki végül Oscar, a klausztrofóbiás, szemüveges fiú, akinek esendőségébe, látszólagos jóságába Charity menthetetlenül beleszeret. Az első felvonás tapasztalataiból arra következtethetünk, hogy a szegény lány, aki olyan mértékben megbízik az emberekben, hogy nyugodt szívvel a közönség soraiból kért meg valakit, hogy vigyázzon a bugyijára és a melltartójára, no meg a parókájára, újra pórul jár. Ekkor azonban már olyan közel kerülhet szívünkhöz a naív örömlány, hogy tiszta szívből kívánjuk számára a megérdemelt happy endet.

Amíg azonban a nézősereg szurkol, el ne felejtse a számlaszámot és készítse csak szépen elő az adományokat! Halleluja!

Kiss Martina

Szereplők:
Charity Masina Valentine / Nagy Cili
Oscar Lindquist / Jámbor Nándor e.h.
Pallas / Németh Judit
Gagarina / Fekete Linda
Vittorio Vidal De Palma (a híres filmsztár) / Kenderes Csaba e.h.
Ursula Ekberg (az ő kedvese) / Bálint Éva
Dietrich / Edvi Henrietta e.h.
Rosie / Hartai Petra e.h.
Hermann (a Kánaán lokál tulajdonosa) / Horváth Ákos
Betsy / Ostyola Zsuzsa
Portás (a Pompei Night Klubban) / Avass Attila
Főpincér, a hittérítő atya, Steven / Vass Szilárd
Gyűjtő nő és Angyal / Vlahovics Edit
Johny / Szabó Róbert Endre
Elaine / Németh Gyöngyi

A kupleráj állandó kielégíthetetlen vendégei, A Pompei klub állandó kielégíthetetlen vendégei / Balogh János, Kálmánchelyi Zoltán
Hittérítők és még nagyon sok szerepben, sok minden... / Matusek Attila
Városlakók, kurvák és egyebek / Hajdu Anita, Balogh Fanni, Kendik Péter, Móri Csaba, Vágási István

Zenekar:
Zongora: Maronics Ferenc / Wolford Benjamin
Dob: Kovacsics György
Basszusgitár: Kovács Attila
Trombita: Németh Imre
Szaxofon: Hotzi Ferenc / Hotzi Péter

Díszlettervező: Horesnyi Balázs
Jelmeztervező: Pilinyi Márta
Dramaturg: Ari-Nagy Barbara
Koreográfus: Bodor Johanna
Zenei vezető: Döme Zsolt
Korrepetítor: Falusi Anikó
Koreográfusasszisztens: Hajdu Anita
Kellékes: Nagy Kornél
Ügyelő: Kovács Zsu
Rendezőasszisztens: M. Kapornaki Rita
Rendező: Béres Attila

Bemutató: 2015. március 20. 19 óra, Nagyszínpad

Szerkesztve: 2015. március 20. |

Sweet Charity

Egy új darab került a Weöres Sándor Színház repertoárjába, mely 1966-ban debütált a Broadwayen és népszerűsége úgy látszik azóta is töretlen. Ez a Sweet Charity, amelyet számos színházban játszottak már sikerrel külföldön és Magyarországon egyaránt. Olyan slágerek fűződnek a darab nevéhez, mint a Momentán vagy a Big Spender. Most itt, Szombathelyen is az 1930-as évek Amerikájában érezhetjük magunkat, a jazz, a swing, a prostitúció, és a megkeseredett emberek világában. Szerencsére mindez nem lesz olyan rémisztő, hiszen ott lesz nekünk az édes Charity.
Sweet Charity

Ki is az a Charity? Nos, ő egy szeretetéhes adakozó, aki – ahogyan ő maga definiálja saját magát – egy „biológiai szociális munkás”. Az ő napjait kísérhetjük végig, miközben bepillantást nyerhetünk abba, hogy milyen az élet a kuplerájban, illetve milyen az élete egy onnan kitörni vágyó lánynak.

Charity valahogy mindig rossz irányba irányítja a szeretetét. Folyton beleszeret azokba, akik kihasználják, míg végül már kénytelenek vagyunk arra gyanakodni, hogy Charity szívének kitárulása egyenes arányban áll leendő csalódásának mértékével. A darab drámáját természetesen egy musicalhoz hűen tompítja, néha már szórakoztatóvá teszi a fantasztikus dalok sokasága. A keserűség ellenére már-már súlytalanná válik a darab, amikor a második felvonás első jelenete be nem gurul egy metrószerelvényen, mellyel megérkezik a hajléktalanokon átlépő hittérítő atya, népes követőtáborával. A jelenet erejének köszönhetően kétségkívül ez a pillanat a darab csúcspontja. A közönség reakciója csak megerősített ebben. A jelenet, amely egyszerre volt látványos, a világunkról sokat eláruló, szórakoztató, groteszk, az eddigi színházélményeim legmaradandóbbja.

A szekták világából szivárog ki végül Oscar, a klausztrofóbiás, szemüveges fiú, akinek esendőségébe, látszólagos jóságába Charity menthetetlenül beleszeret. Az első felvonás tapasztalataiból arra következtethetünk, hogy a szegény lány, aki olyan mértékben megbízik az emberekben, hogy nyugodt szívvel a közönség soraiból kért meg valakit, hogy vigyázzon a bugyijára és a melltartójára, no meg a parókájára, újra pórul jár. Ekkor azonban már olyan közel kerülhet szívünkhöz a naív örömlány, hogy tiszta szívből kívánjuk számára a megérdemelt happy endet.

Amíg azonban a nézősereg szurkol, el ne felejtse a számlaszámot és készítse csak szépen elő az adományokat! Halleluja!

Kiss Martina

Szereplők:
Charity Masina Valentine / Nagy Cili
Oscar Lindquist / Jámbor Nándor e.h.
Pallas / Németh Judit
Gagarina / Fekete Linda
Vittorio Vidal De Palma (a híres filmsztár) / Kenderes Csaba e.h.
Ursula Ekberg (az ő kedvese) / Bálint Éva
Dietrich / Edvi Henrietta e.h.
Rosie / Hartai Petra e.h.
Hermann (a Kánaán lokál tulajdonosa) / Horváth Ákos
Betsy / Ostyola Zsuzsa
Portás (a Pompei Night Klubban) / Avass Attila
Főpincér, a hittérítő atya, Steven / Vass Szilárd
Gyűjtő nő és Angyal / Vlahovics Edit
Johny / Szabó Róbert Endre
Elaine / Németh Gyöngyi

A kupleráj állandó kielégíthetetlen vendégei, A Pompei klub állandó kielégíthetetlen vendégei / Balogh János, Kálmánchelyi Zoltán
Hittérítők és még nagyon sok szerepben, sok minden... / Matusek Attila
Városlakók, kurvák és egyebek / Hajdu Anita, Balogh Fanni, Kendik Péter, Móri Csaba, Vágási István

Zenekar:
Zongora: Maronics Ferenc / Wolford Benjamin
Dob: Kovacsics György
Basszusgitár: Kovács Attila
Trombita: Németh Imre
Szaxofon: Hotzi Ferenc / Hotzi Péter

Díszlettervező: Horesnyi Balázs
Jelmeztervező: Pilinyi Márta
Dramaturg: Ari-Nagy Barbara
Koreográfus: Bodor Johanna
Zenei vezető: Döme Zsolt
Korrepetítor: Falusi Anikó
Koreográfusasszisztens: Hajdu Anita
Kellékes: Nagy Kornél
Ügyelő: Kovács Zsu
Rendezőasszisztens: M. Kapornaki Rita
Rendező: Béres Attila

Bemutató: 2015. március 20. 19 óra, Nagyszínpad

Sweet Charity

Egy új darab került a Weöres Sándor Színház repertoárjába, mely 1966-ban debütált a Broadwayen és népszerűsége úgy látszik azóta is töretlen. Ez a Sweet Charity, amelyet számos színházban játszottak már sikerrel külföldön és Magyarországon egyaránt. Olyan slágerek fűződnek a darab nevéhez, mint a Momentán vagy a Big Spender. Most itt, Szombathelyen is az 1930-as évek Amerikájában érezhetjük magunkat, a jazz, a swing, a prostitúció, és a megkeseredett emberek világában. Szerencsére mindez nem lesz olyan rémisztő, hiszen ott lesz nekünk az édes Charity.
Sweet Charity

Ki is az a Charity? Nos, ő egy szeretetéhes adakozó, aki – ahogyan ő maga definiálja saját magát – egy „biológiai szociális munkás”. Az ő napjait kísérhetjük végig, miközben bepillantást nyerhetünk abba, hogy milyen az élet a kuplerájban, illetve milyen az élete egy onnan kitörni vágyó lánynak.

Charity valahogy mindig rossz irányba irányítja a szeretetét. Folyton beleszeret azokba, akik kihasználják, míg végül már kénytelenek vagyunk arra gyanakodni, hogy Charity szívének kitárulása egyenes arányban áll leendő csalódásának mértékével. A darab drámáját természetesen egy musicalhoz hűen tompítja, néha már szórakoztatóvá teszi a fantasztikus dalok sokasága. A keserűség ellenére már-már súlytalanná válik a darab, amikor a második felvonás első jelenete be nem gurul egy metrószerelvényen, mellyel megérkezik a hajléktalanokon átlépő hittérítő atya, népes követőtáborával. A jelenet erejének köszönhetően kétségkívül ez a pillanat a darab csúcspontja. A közönség reakciója csak megerősített ebben. A jelenet, amely egyszerre volt látványos, a világunkról sokat eláruló, szórakoztató, groteszk, az eddigi színházélményeim legmaradandóbbja.

A szekták világából szivárog ki végül Oscar, a klausztrofóbiás, szemüveges fiú, akinek esendőségébe, látszólagos jóságába Charity menthetetlenül beleszeret. Az első felvonás tapasztalataiból arra következtethetünk, hogy a szegény lány, aki olyan mértékben megbízik az emberekben, hogy nyugodt szívvel a közönség soraiból kért meg valakit, hogy vigyázzon a bugyijára és a melltartójára, no meg a parókájára, újra pórul jár. Ekkor azonban már olyan közel kerülhet szívünkhöz a naív örömlány, hogy tiszta szívből kívánjuk számára a megérdemelt happy endet.

Amíg azonban a nézősereg szurkol, el ne felejtse a számlaszámot és készítse csak szépen elő az adományokat! Halleluja!

Kiss Martina

Szereplők:
Charity Masina Valentine / Nagy Cili
Oscar Lindquist / Jámbor Nándor e.h.
Pallas / Németh Judit
Gagarina / Fekete Linda
Vittorio Vidal De Palma (a híres filmsztár) / Kenderes Csaba e.h.
Ursula Ekberg (az ő kedvese) / Bálint Éva
Dietrich / Edvi Henrietta e.h.
Rosie / Hartai Petra e.h.
Hermann (a Kánaán lokál tulajdonosa) / Horváth Ákos
Betsy / Ostyola Zsuzsa
Portás (a Pompei Night Klubban) / Avass Attila
Főpincér, a hittérítő atya, Steven / Vass Szilárd
Gyűjtő nő és Angyal / Vlahovics Edit
Johny / Szabó Róbert Endre
Elaine / Németh Gyöngyi

A kupleráj állandó kielégíthetetlen vendégei, A Pompei klub állandó kielégíthetetlen vendégei / Balogh János, Kálmánchelyi Zoltán
Hittérítők és még nagyon sok szerepben, sok minden... / Matusek Attila
Városlakók, kurvák és egyebek / Hajdu Anita, Balogh Fanni, Kendik Péter, Móri Csaba, Vágási István

Zenekar:
Zongora: Maronics Ferenc / Wolford Benjamin
Dob: Kovacsics György
Basszusgitár: Kovács Attila
Trombita: Németh Imre
Szaxofon: Hotzi Ferenc / Hotzi Péter

Díszlettervező: Horesnyi Balázs
Jelmeztervező: Pilinyi Márta
Dramaturg: Ari-Nagy Barbara
Koreográfus: Bodor Johanna
Zenei vezető: Döme Zsolt
Korrepetítor: Falusi Anikó
Koreográfusasszisztens: Hajdu Anita
Kellékes: Nagy Kornél
Ügyelő: Kovács Zsu
Rendezőasszisztens: M. Kapornaki Rita
Rendező: Béres Attila

Bemutató: 2015. március 20. 19 óra, Nagyszínpad